Bestellen
Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Het is bij ons altijd mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact met ons op via de chat functie, mail of telefonisch. We helpen je graag met al je vragen. Zie voor meer informatie: retourneren of ruilen.
Kan ik een bestelling ook ophalen in de winkel?
Ja dit kan! Je kunt tijdens je bestelling in de webshop aangeven in welk filiaal je de bestelling wilt ophalen. Voor deze optie klik je op de button “Afhalen in Winkel”. Je ontvangt een mail of telefoontje zodra het artikel beschikbaar is in de betreffende winkel. Wel dien je je bestelling dan binnen 5 dagen na contact met de winkel op te halen.
Kan ik een bestelling ook naar een ander adres laten versturen?
Ja, je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Bijvoorbeeld je werkadres.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats het gewenste artikel in de winkelmand. Vervolgens kies je voor ‘verder shoppen’ om verder te shoppen of ‘kopen’ om je bestelling te betalen.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed geregistreerd is?
Na het succesvol afronden van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling. Ook kun je de status van je bestelling volgen door middel van een link die je leidt naar Track and Trace. Deze ontvang je zodra wij de bestelling hebben verzonden.