Retourneren
Bedenktijd/zichttermijn
U heeft een wettelijke zichttermijn van veertien werkdagen, ingaande de dag na ontvangst van uw bestelling. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren, dit geldt ook voor artikelen die zijn afgeprijsd.
U dient tijdens de zichttermijn zorgvuldig om te gaan met het artikel en slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u de schoenen wenst te behouden.
Retourneren
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het bestelde artikel met alle geleverde toebehoren, het liefst in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) aan ons te retourneren. U kunt het artikel zonder opgave van reden retourneren. Er zijn twee mogelijkheden om een product te retourneren:
Retourneren in onze winkel: U kunt een bestelling eenvoudig retourneren in onze winkel. Wij verzoeken u het pakket met een ingevuld retourformulier af te geven in onze winkel. Wij zullen het aankoopbedrag aan u terugbetalen bank, op het rekeningnummer waarmee op heeft betaald.
Retourneren per post: U stuurt het pakket eenvoudig retour door het retourformulier in te vullen en de bijgeleverde sticker met het retouradres op het pakket te plakken. Het pakket dient u naar PostNL te brengen. De retourkosten van € 6,95 zijn voor de klant.
Onderstaand het retouradres:
[klantnaam]
[klantadres]
[klantdata]
Terugbetaling
Wij zullen het aankoopbedrag en de eventuele bezorgkosten, oftewel de kosten die u heeft gemaakt om het pakket bij u te laten bezorgen binnen 5 werkdagen aan u terugbetalen op de rekening waarmee u heeft betaald. Het terug betalen van de bezorgkosten, geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt, er 1 houdt en 1 terugstuurt, betalen wij de bezorgkosten niet terug. De retourkosten van € 6,95 zijn voor de klant.
Klachtenprocedure
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij raden aan om contact met ons op te nemen.
Indien u een klacht heeft over een artikel dat u via onze website gekocht heeft, dient u hiervan een digitale foto te maken en deze op te sturen naar [klantemail] onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover contacteren. Mochten wij er op deze manier niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel (kosteloos) naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.