Retourneren
Retourneren van winkel aankopen
U kunt de winkel aankoop binnen 8 dagen retourneren bij één van onze winkels. Dit mag ook in een andere winkel dan waar u de aankoop heeft gedaan. Vergeet niet de aankoopbon mee te nemen. De artikelen moeten met aangehechte kaartjes, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd worden geretourneerd.
Let op:
- Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.
- Reyoutiefull-artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
- Oorbellen kunnen niet worden geretourneerd.
- SALE-artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Bedenktijd/zichttermijn
U heeft een wettelijke zichttermijn van veertien werkdagen, ingaande de dag na ontvangst van uw bestelling. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren, dit geldt ook voor artikelen die zijn afgeprijsd.
U dient tijdens de zichttermijn zorgvuldig om te gaan met het artikel en slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u de schoenen wenst te behouden.
Retourneren online aankoop
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het bestelde artikel met alle geleverde toebehoren, het liefst in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) aan ons te retourneren. U kunt het artikel zonder opgave van reden retourneren. Er zijn twee mogelijkheden om een product te retourneren:
Retourneren in onze winkel: U kunt een bestelling eenvoudig retourneren in onze winkel. Wij verzoeken u het pakket met een ingevuld retourformulier af te geven in onze winkel. Wij zullen het aankoopbedrag aan u terugbetalen bank, op het rekeningnummer waarmee op heeft betaald.
Retourneren per post: U stuurt het pakket eenvoudig retour door het retourformulier in te vullen en de bijgeleverde sticker met het retouradres op het pakket te plakken. Je kunt het pakket zelf retour sturen via een postbedrijf naar keuze. De retourkosten zijn voor de klant.
Onderstaand het retouradres:
[klantnaam]
[klantadres]
[klantdata]
Terugbetaling
Wij storten het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op de rekening waarmee de betaling is gedaan, onder de vermelding "Buckaroo". Indien van toepassing, worden ook de bezorgkosten terugbetaald.
Let op:
- De bezorgkosten worden alleen terugbetaald als je de volledige bestelling retourneert.
- Als je een deel van de bestelling houdt (bijvoorbeeld één artikel van twee), dan worden de bezorgkosten niet terugbetaald.
- De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant.
Klachtenprocedure
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij raden aan om contact met ons op te nemen.
Indien u een klacht heeft over een artikel dat u via onze website gekocht heeft, dient u hiervan een digitale foto te maken en deze op te sturen naar [klantemail] onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover contacteren. Mochten wij er op deze manier niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel (kosteloos) naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.