Winkelmand

Veelgestelde vragen

Het is bij ons altijd mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact met ons op via de chat functie, mail of telefonisch. We helpen je graag met al je vragen. Zie voor meer informatie: retourneren of ruilen.

Ja dit kan! Je kunt tijdens je bestelling in de webshop aangeven in welk filiaal je de bestelling wilt ophalen. Voor deze optie klik je op de button “Afhalen in Winkel”. Je ontvangt een mail of telefoontje zodra het artikel beschikbaar is in de betreffende winkel. Wel dien je je bestelling dan binnen 5 dagen na contact met de winkel op te halen.

Ja, je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Bijvoorbeeld je werkadres.

Plaats het gewenste artikel in de winkelmand. Vervolgens kies je voor ‘verder shoppen’ om verder te shoppen of ‘kopen’ om je bestelling te betalen.

Na het succesvol afronden van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling. Ook kun je de status van je bestelling volgen door middel van een link die je leidt naar Track and Trace. Deze ontvang je zodra wij de bestelling hebben verzonden.

Wanneer je Personal Member bent zijn de bezorgkosten gratis vanaf een aankoop van €75.-. Je kan Personal Member worden op onze site. Je bestelling wordt dan bij jou thuis bezorgd of op een ander door jou opgegeven adres. Ben je geen Personal Member en wil je dat ook niet worden dan betaal je bezorgkosten van €6.95.

Je kunt je bestelling binnen 5 werkdagen verwachten, tenzij je artikel een langere levertijd heeft. Dan wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen vanaf AW Headoffice.

Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Bijvoorbeeld je werkadres.

Wanneer je niet thuis bent ontvang je een briefje in de brievenbus wanneer je pakket weer wordt aangeboden door PostNL.

Wanneer je bij ons je bestelling plaatst kan je bij opmerkingen aangeven als er extra wensen zijn zoals bijvoorbeeld niet bij de buren bezorgen.

Wanneer je bestelling wordt verzonden krijg je via de mail een link doorgestuurd van Track&Trace. Dit laat je zien waar je pakket is en wanneer de bezorging wordt verwacht.

Arthur en Willemijn bezorgt niet in het buitenland, dit i.v.m. de verzekering en het aantal dagen dat het pakketje onderweg is.

Je kunt bij ons veilig betalen via onderstaande betaalmethoden:

  • iDeal
  • Credit Card (mastercard, visa)
  • Fashioncheque
  • VVV-cadeaukaart

Bewaar bij betaling met Fashioncheque of VVV-cadeaukaart altijd de cadeaukaart. Indien het item retour gaat wordt het verschuldigde bedrag retour gestort op de cadeaukaart.

Ja, het is veilig om te betalen in onze webshop. Er wordt gebruik gemaakt van een beveiligde betaalomgeving.
Je gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Je kunt kiezen om je bestelling gratis op te halen in één van de Arthur en Willemijn filialen binnen 5 werkdagen. Kies dan voor de optie “Afhalen in Winkel”.
Voor € 6,95 wordt je bestelling thuisbezorgd of op een ander door jou opgegeven afleveradres. Als je Personal Member bent dan sturen wij je de artikelen gratis toe bij een aankoop vanaf €75.-.

Als Personal Member geniet je van de volgende extra services:

  • Eenvoudige kleermakerskosten, zoals het korter maken van een broek, nemen wij voor onze rekening.
  • Aan het begin van ieder seizoen ontvang je een uitnodiging voor onze exclusieve modeshow en shopping night. Tijdens deze speciale shopping night verkrijg je 10% kassakorting over je aankopen.
  • Je spaart voor jouw persoonlijke waardecheque.
  • Je ontvangt wekelijks onze nieuwsbrief per e-mail, waarin we je op de hoogte houden van de nieuwste collecties, trends en blogposts.
  • Als Personal Member word je als eerste op de hoogte gesteld wanneer de sale van start gaat. De eerste week ontvang je ook nog eens extra korting op de saleprijs.

Maak online bij ons een account aan via: https://shop.arthurenwillemijn.nl/inloggen. Nu kom je gelijk bij ons in het systeem te staan en hebben wij al jouw gegevens compleet.

Bij elke €1,00 die je bij ons besteed, spaar je 100 waardepunten. Wanneer je 30.000 punten of meer hebt gespaard ontvang je een waardecheque vanaf €15,00. De waardecheques worden uitgekeerd in de maanden mei en november, het bedrag op jouw waardecheque is afhankelijk van het door jouw aantal gespaarde punten. Let op: op afgeprijsde artikelen spaar je geen punten. Voor meer informatie over de waardecheque zie waardecheque.

Word jij ook altijd zo enthousiast van je nieuwe set, of van die eindeloze combinaties die je samen met je persoonlijke stylist samenstelt en gun je dit ook je vriendinnen, collega, zus en/of moeder? Dan kun je AW Ambassador worden.

Wanneer jij samen met jouw vriendin komt winkelen en zij meldt zich aan als personal member, koppelen we jouw vriendin aan jouw membercard. Zo spaart je vriendin door middel van haar aankopen voor een leuke waardecheque maar ontvang jij, na haar eerste aankoop ook haar gespaarde punten in de vorm van een AW ambassador cadeaubon.

Wanneer je jouw vriendin geintroduceerd hebt aan Arthur&Willemijn spaar je bij de eerste aankoop de punten van jouw vriendin. Deze punten keren we uit in de vorm van een AW Ambassador cadeaubon, die jij kunt besteden wanneer het jou uitkomt!

Wij zijn super trots op het commitment van onze klanten, die hun vriendinnen meenemen om een gezellig avondje te winkelen of samen een keer een event te bezoeken. We zijn blij met deze lovende verhalen, die er natuurlijk niet waren geweest zonder onze ambassadeurs. Dit maakt dat wij deze ambassadeurs graag willen belonen en is de reden waarom we bovenstaande service hebben opgericht.

Ben jij ook echt een AW Ambassador en herken jij je in bovenstaand verhaal, kom dan samen langs in de winkel. Je hoeft alleen maar jouw vriendin, zus of collega aan Arthur&Willemijn te intoduceren. Op het moment dat zij ook een Personal Member wordt, kunnen we jullie gegevens koppelen en ontvang je na haar eerste aankoop een waardecheque als bedankje.

Bij elke €1,00 die je bij ons besteed, spaar je 100 waardepunten. Wanneer je 30.000 punten of meer hebt gespaard ontvang je een waardecheque vanaf €15,00. De waardecheques worden uitgekeerd in de maanden mei en november, het bedrag op jouw waardecheque is afhankelijk van het door jouw aantal gespaarde punten. Let op: op afgeprijsde artikelen spaar je geen punten. Een ander belangrijk punt: na het uitkeren van de cheques spaar je nog steeds door. Het kan dus zijn dat jouw waardecheque na deze datum nog beschikbaar komt.

Wij keren elk jaar de waardecheques uit in mei en november. Per e-mail houden wij je op de hoogte van jouw gespaarde bonuspunten.
Let op: Hou ook je spam box in de gaten. Het kan zijn dat de mail met jouw waardecheque daar terecht is gekomen.

Bij ons komt een waardecheque niet te vervallen, wij vinden namelijk dat iets wat wij schenken niet kan vervallen. Wel zijn er bepaalde termijnen wanneer je de waardecheque kunt verzilveren. Dit is van 1 mei t/m 29 augustus en van 01 november t/m 20 februari. Lukt het niet om jouw cheque voor die tijd te besteden? Geen probleem want er gaat niets verloren! Wij bewaren jouw gespaarde punten, deze worden de volgende keer weer uitgekeerd.

Om te zien of jij al genoeg punten hebt gespaard voor een waardecheque kan je inloggen op onze website. Jouw puntensaldo/waardecheque staat aangegeven bij jouw account. Je mag het natuurlijk ook aan ons vragen in de winkel, dan kijken we dit meteen even voor je na!

Wanneer je geen waardecheque ontvangen hebt maar nu wel een shoptegoed hebt gespaard, betekent dit dat je sinds de uitkering van de waardecheque tot aan dit moment een aankoop gedaan hebt. Na de uitkering van de waardecheque spaar je namelijk nog steeds door. In de tussentijd heb je waarschijnlijk de grens van 30.000 punten overschreden waardoor er nu wèl een shoptegoed beschikbaar is gekomen. Je hebt ook in dit geval geen fysieke “papieren” cheque nodig omdat jouw gegevens en waardecheque in ons systeem staan.

Je kunt jouw waardecheque inleveren bij besteding vanaf €25,00 maar deze is niet geldig in combinatie met andere acties zoals sale of korting. Jouw cheque kan ingeleverd worden in jouw favoriete Arthur&Willemijn store of in onze online shop. In beide gevallen heb je geen fysiek “papieren” cheque nodig omdat jouw gegevens in ons systeem staan. In de winkel vragen wij om jouw klantnummer of postcode en huisnummer.

Let op: dit is alleen nodig als je online de cheque wilt verzilveren

Nadat je de items in je winkelmandje hebt geplaatst en ingelogd bent kan je na afrekenen gaan. Hier zie je het aantal punten staan en de waarde van de cheque. Deze kan je direct verzilveren.

Wij zijn ervan overtuigd dat je als mens duurzaam bezig bent als je kleding koopt die bij je past. Hierdoor kun je eindeloos combineren, heb je er veel draagplezier van en haal je dus het maximale uit je kleding. Bekijk onze services

Bij Arthur & Willemijn vinden wij dat een goed resultaat nooit ten koste mag gaan van het in acht nemen van mens en milieu. Vandaar dat wij per 2015 onze leveranciers verplicht stelden om een gedragscode te ondertekenen. Deze zelf opgestelde gedragscode is gebaseerd op onze overtuiging van vertrouwen in en respect voor je medemens: eerlijke lonen, werktijden en gelijke kansen voor groei en ontwikkeling voor iedere schakel in de keten. Wil je meer weten over deze gedragscode en welke merken deze hebben ondertekend? Klik dan hier

Wij zamelen kleding in om deze een 2e leven te geven. Items worden via de ReYoutiefull Store in Amersfoort verkocht. Heb je ook items die je wilt verkopen in de ReYoutiefull Store kijk dan hier hoe het in z’n werk gaat.

Karton en plastic worden bij Arthur & Willemijn gescheiden en naar een milieustation gebracht.

Hergebruik van materialen staat centraal in het interieur van de winkels. Onze visie is dat we bezig zijn met het afval van de toekomst. Daarom zijn bijvoorbeeld de glaswanden van sommige winkels gemaakt van oude kassen. Plafonds, vloerbedekking en paskamergordijnen zijn gemaakt van gerecyclede materialen.

Alle winkels maken gebruik van ledverlichting en ons streven is om in de toekomst geen gas meer te gebruiken. Ons eigen pand op de Kortegracht heeft ook eigen zonnepanelen en gebruikt geen gas meer.

 

Heb je al eerder iets in de webshop bij van Arthur en Willemijn besteld, dan kun je inloggen met je e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt ingesteld. Wachtwoord vergeten? Geen probleem, je kunt het opnieuw opvragen in het inlogscherm. Je vult daar je e-mail in en klikt vervolgens op “wachtwoord vergeten”.

Wanneer je iets wilt bestellen op onze webshop maar daarvan niet zeker bent of de maat je zal passen kan er altijd contact opgenomen worden met AW Headoffice. Het kan verschillen per merk dus bel gerust! Tel: 0334229111 of neem hier contact op. Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om de filialen van Arthur&Willemijn te raadplegen.

Wanneer je de betaling hebt afgerond ontvang je de bevestiging van je bestelling per mail. Daarin vind je ook een link die op de hoogte houdt van de status van je pakket via Track and Trace. Mochten er verder nog vragen zijn over je bestelling neem dan gerust contact op met de Headoffice door te bellen naar 033-4229111 of neem hier contact met ons op.

Na inloggen kun je onder ‘Mijn Account” je gegevens wijzigen en doorvoeren. Deze worden dan binnen 24 uur aangepast in ons systeem.

Vul bij inloggen je e-mail adres in die je altijd gebruikt. Dan klik je op wachtwoord vergeten. Er wordt je dan een nieuw wachtwoord toegestuurd via de mail. Je kan vervolgens je wachtwoord wijzigen bij “Mijn Account” op de Website.

Wanneer je Personal Member van ons wordt kan je ook aangeven of je onze wekelijkse “Inspirations” wilt ontvangen met daarin de nieuwste sets en de laatste acties van Arthur&Willemijn.

In de nieuwsbrief vind je onderaan een link om je af te melden. Je kunt je altijd weer aanmelden via “ Mijn Account” als je de nieuwsbrief toch weer wilt ontvangen.

Log op de site in en bekijk onder ‘Mijn Account’, of je staat aangemeld met het juiste e-mail adres en of er inderdaad een ‘vinkje’ staat bij ‘Ja, ik wil de Inspirations ontvangen”.
Staat dit allemaal correct, controleer dan je spambox. Soms komt onze nieuwsbrief in je spambox terecht en dien je eerst aan te geven dat de afzender veilig is.

Is het dan nog niet duidelijk waarom je de Inspirations niet ontvangt neem dan gerust contact op met de Headoffice op door te bellen naar 033-4229111 of dit formulier in te vullen.

Ongeveer één keer per week mits er een bepaalde uitnodiging of actie wordt gedaan dan kan er tussendoor ook nog een mail van ons ontvangen worden.

Je gegevens worden niet aan derden verstrekt. Lees in onze algemene voorwaarden de uitgebreide Artikel 11 Privacy.

Retourneren of ruilen van een aankoop in één van onze stenen winkels kan binnen een termijn van 8 dagen na de aankoop. Bij retourneren wordt het aankoopbedrag direct teruggestort op je bankrekening. Retourneren of ruilen kan alleen met origineel prijskaartje aan het artikel en als het artikel niet gedragen, beschadigd, gebruikt of gewassen is.

Met een online bestelling heb je 14 dagen na ontvangst van de goederen de tijd om te ontbinden. Als je één of meerdere artikelen binnen de zichttermijn wilt terugsturen per post dan is het verplicht om de retoursticker en het retourformulier te gebruiken. Het formulier dient te zijn ondertekend. De factuur mag je zelf houden voor jouw eigen administratie. Ruilen van een webshop bestelling kan ook binnen 14 dagen na de zichttermijn, mits wij het artikel op voorraad hebben. Geef op het retourformulier aan welke maat je wilt ontvangen, dan zullen wij deze zo spoedig mogelijk toesturen.

Wanneer je een pakket retour stuurt, ontvang je bij het postkantoor en zendbewijs. Bewaar dit goed zodat het pakket getraceerd kan worden. Mocht je zending zoek raken, dan vergoeden wij alleen op vertoon van dit bewijs! Retourkosten komen voor eigen rekening, via PostNL is het tarief €7,25.

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending zullen wij het aankoopbedrag naar je retour storten op het bankrekeningnummer dat je gebruikt hebt bij je aankoop. Betalingen voldaan met VVV giftcard en Fashioncheque zullen op het card-nummer worden teruggestort. Bewaar de giftcard dus, in geval van een retourzending.

Voorwaarden retourzending per post:
Stuur het artikel terug in de originele verpakking met origineel prijskaartje. We kunnen artikelen die zijn gedragen, beschadigd, gebruikt, zonder origineel prijskaartje of zonder retourformulier zijn verzonden niet als retourzending accepteren.

Uiteraard kan je ook in één van onze stores je webshop bestelling terugbrengen. In dat geval wordt het aankoopbedrag direct teruggestort op je bankrekening. Wil je een artikel ruilen in één van onze winkels? Neem dan vooraf even contact op met de juiste winkel of het gewenste artikel voorradig is, dit om teleurstellingen te voorkomen.

Neem gerust contact op met AW Headoffice. Dan sturen wij je een nieuwe retourformulier toe. Je kan bellen naar: 033-4229111 of met dit formulier contact opnemen.

Bij binnenkomst van je bestelling is het makkelijkste de doos goed te bewaren mochten er artikelen geretourneerd worden. Als je de doos niet meer hebt, zorg er dan voor dat de artikelen dusdanig verpakt en verstuurd worden dat ze niet beschadigen.

Nee, het is alleen mogelijk om een verzending te retourneren via het PostNL servicepunt of het postkantoor. Naar: Arthur&Willemijn, Steenhoffstraat 11 3764BH Soest

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Cookies